До крајот на месецот ќе биде воведена секаде.
Бесплатна апликација за обработка и делење на фотографии на социјалните мрежи, денес претстави алатка која овозможува на сите огласувачи сами да ги креираат нивните рекламни кампањи и да ги емитуваат на група од повеќе од 300 милиони активни корисници на платформа. Во исто време, претставени се и нови рекламни формати, како што се фотографии во формат на портрет или пејзаж.
Видео рекламите сега се подолги (траат 30 секунди), а на е- трговците сега ќе им биде овозможено директно упатување на веб корисниците на купување. Огласувачите, исто така, ќе може да водат заеднички кампањи на Инстаграм и Фејсбук. Инстаграм најави лансирање на рекламирањето во уште околу 30 земји, помеѓу кои се Италија, Шпанија, Мексико и Индија.
Рекламирањето до крајот на месецот ќе биде воведено секаде во светот.
Тоа е значајна работа за Фејсбук, кој го купи Инстаграм пред три години за речиси милијарда долари, бидејќи на тој начин ќе ги прошири изворите на приходите и нема да биде зависен само од посетителите на оваа социјална мрежа.
Според истражувачката компанија еМаркетер, Инстаграм би можел со новиот сервис оваа година да оствари приход од 595 милиони долари, односно 2,81 милијарда долари во 2017 година, што е повеќе од 10 отсто од рекламните приходи на Фејсбук.