„Стоби флипс“ во категорија флипсови и „Брилијант“ во категорија сончогледово масло се најпознатите брендови меѓу македонските потрошувачи во годинешното истражување „Најпознати брендови според потрошувачите 2021“.
Според истражувањето, „Стоби флипс“ на „Витаминка“ го има највисокото учество кај потрошувачите во споредба со сите останати брендови во оваа категорија и предводи со 80% препознатливост, а во категоријата сончогледово масло доминантното учество наспроти другите брендови е на „Брилијант“ со 53% препознатливост.
Со одговарање на прашањето кој според потрошувачите, е најпознатиот бренд во одредена категоријата, тие можеле да одговорат за сите брендови присутни во малопродажбата и во маркетите.
Истражувањето на македонскиот пазар како независно е спроведено од специјализираната агенција за истражување и консалтинг Инсајдер ИД, на репрезентативен примерок од 1.250 активни потрошувачи на територијата на целата земја и со фокус на 18 категории производи за широка потрошувачка. Освен за препознатливоста на брендовите, Инсајдер ИД веќе пет години по ред спроведува истражување и за преферираните ланци на маркети.
„Брилијант“витаминкаСтоби флипс