Пишува Синиша Ивановски за КУРИР.МК
Железничкиот сообраќај во Европа е еден од најсигурните и најкористените превози на патници и стока. Скоро секаде државните железнички оператори во делот на патничкиот сообраќај работат со загуби, но гледано од социјален аспект, државите се грижат за своите граѓани и континуирано го субвенционираат овој вид на сообраќај.
Кај нас, секоја влада до сега од народниот буџет одвојуваше финансиски средства за субвенции во делот на патничкиот железнички сообраќај, но иако субвeнциите никогаш не се на задоволителното ниво, тоа не е изговор за лоши резултати на менаџерите во овој сектор.
Владата предводена од ВМРО-ДПМНЕ во својот мандат ја направи најкрупната инвестиција до сега во железниците од осамостојувањето на Македонија. И тоа е факт кој никој неможе да го побие, колку и да не му се допаѓа тоа. Купувањето на нови возови, локомотиви и товарни вагони требаше да биде иницијална каписла кон поголеми следни проекти што ќе значеа трајно решение на наталожените проблеми во овој сектор. Да се потсетиме, дека 40 години во нашата држава не беа купени нови возови. После 40 години се набавиjа нови патнички возови, се набавија нови товарни вагони, нови електрични локомотиви, се реновираа работилниците за одржување на возовите, се подобруваше железничката инфраструктура итн. Ако не беше оваа инвестиција, тврдиме дека денес немаше да постои патнички железнички сообраќај. За жал, сега после 3 години од доаѓањето на владата предводена од СДСМ, не гледаме континуитет на вакви проекти за подобрување на железничкиот сообраќај. А ветуваа. Ветуваа многу, но за жал еве им помина мандатот, НИШТО од ветувањата.
Целиот текст прочитајте го ТУКА